Startschuss ist gefallen.......
  Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
  Abonnieren
 


 

http://myblog.de/loeligerbrothers

Gratis bloggen bei
myblog.de





Links
  Transalp
 
Gästebuch

Name
Email
Website


Werbung


Marcel
( -/- )
26.7.08 15:10
Super Rang in der letzten Etappe. Wir gratulieren zur Ankunft in Riva und stossen heute Abend auf Euch an. Bin gespannt auf das Klassement.



Schmid
( Email )
25.7.08 22:54
Zum letschte mal ich

Los gnüssets nomal richtig uf de letschte ... ähhm nei

Ebe grad ned! Gäbet nomal alles und drücket die Pedalle so richtig düre!!

Und erst denne gnüssets bierli und pasta oder s wieli.

Alles gueti für die letschti Tur und fahret denne au guet hei.

Grüsse aus der sonnigen Schweiz



Marcel
( -/- )
25.7.08 17:35
Gratulation! Wenn Ihr's bis Andalo geschafft habt hoffe ich, dass Ihr auch Riva erreicht. Haltet die Konzentration aufrecht und freut Euch an der letzten Etappe (so das bei der Anstrengung möglich ist)
Gruss Marcel



Peter Hunkeler
( Email )
24.7.08 20:44
Hallo Ihr zwee herte Sieche,
Ich bi scho froh dass es noch echli bessers Wätter gä het. Susch müesst ich mir es schlechts Gwüsse mache weni ich i de Bude dörf si.
Im Schnee berguffahre isch schlimm gnueg, aber wie cönd ihr bi denn s Abefahre gnüsse ?
Gruess vom Peter



Ich
( -/- )
24.7.08 06:15
Hallo Ihr zwei

Ned uf geh! Ihr hends Bald. Denket dra s chüele blonde chunt immer näher.
Also noch alles gueti und en Unfallfreie Schluss

Grüessli oli



Prima Sandra und Primat Tom
( -/- )
23.7.08 22:13
Hoi Ihr beide Rageetä
Alles gueti für die letschte paar Etappe! @moitin: isch en Nichtbiker so öppis wie en Nichtinformatikschpezialischt?
Bis bald, mir drucked Eu de Duumä und mached de Wättertanz (De Tom voruus und d'Sandra hinedrii --> wil si halt scho alt isch)!!!



Marcel
( -/- )
23.7.08 18:26
War wohl happig heute! Die Königsetappe ist überwunden. Nur weiter so. Greng ache o trampe, heja heja mehr als die Hälfte habt Ihr schon.
Marcel



 [eine Seite weiter]





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung